افتتاح حساب بانکی با پاسپورت دومینیکا
دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 5

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 106
:: باردید دیروز : 80
:: بازدید هفته : 106
:: بازدید ماه : 6402
:: بازدید سال : 37842
:: بازدید کلی : 1663742
افتتاح حساب بانکی با پاسپورت دومینیکا

مسدود شدن حساب های بانکی ایران و عدم امکان افتتاح حساب بانکی از مشکلات اصلی شهروندان ایرانی خارج از کشور است. در بسیاری از کشورها ، ایرانیان در افتتاح حساب بانکی و انجام معاملات تجاری با مشکل روبرو هستند. در چین ، امارات ، اروپا و سایر کشورها ، به دارندگان گذرنامه ایرانی خدمات افتتاح حساب بانکی ارائه نمی شود. ایرانیان مقیم امارات ، علی رغم مقیم بودن ، در صورت قصد تجارت در خارج از امارات از بانک ها خودداری می کنند. این بدان معناست که معاملات درهم فقط در داخل امارات مجاز است. در کشورهای اروپایی ، این محدودیت ها بسیار شدیدتر از سایر کشورها ، مانند جهان عرب است. این بدان معناست که یک ایرانی به عنوان یک فرد غیر مقیم با گذرنامه نمی تواند حساب باز کند و حتی برای ایرانیان مقیم محدودیت هایی وجود دارد. برخی از بانک های اروپایی مانند اسپانیا ، ایتالیا ، آلمان و بانک. به بهانه تحریم های آمریکا علیه ایران ، آنها محدودیت هایی را برای مشتریان ایرانی در این کشور اعمال کرده و حتی در مواردی حساب برخی از ایرانیان را بسته اند. با مسدود شدن حساب بانکی یا باز نشدن حساب برای دانشجویان ایرانی مقیم اروپا ، امور مالی و امور روزمره آنها با مشکلات زیادی روبرو است.

 

عدم تمدید اقامت
بستن حساب یا اجازه ندادن ایرانیان مقیم خارج از کشور برای بازکردن حساب در دراز مدت می تواند مشکل پیچیده تری را برای آنها ایجاد کند و کشیدن این موضوع باعث آسیب بیشتر آنها می شود. به عنوان مثال ، در بسیاری از موارد ، نداشتن حساب بانکی باعث می شود که افراد نتوانند مدت اقامت خود را تمدید کنند یا مجبور شوند پول را در خانه یا جیب خود نگه دارند و از ترس مسدود شدن حساب آنها به بانک تحویل ندهند.

گذرنامه دومینیکا به شما امکان می دهد حساب بانکی باز کنید
با داشتن تابعیت و پاسپورت دومینیکا ، به راحتی می توانید یک حساب بانکی در خارج از کشور باز کرده و کارت بانکی دریافت کنید. داشتن گذرنامه دومینیکا به شما امکان می دهد به راحتی بدون ویزا سفر کنید ، حساب بانکی باز کنید و تجارت انجام دهید. از گذرنامه مشترک دومینیکا حداکثر استفاده را ببرید.



تعداد بازدید از این مطلب: 579
برچسب‌ها: پاسپورت دومینیکا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 23 شهريور 1400
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید